Hier zijn de vergeten modellen, die dit jaar maar één keer, nieuw, in de armen van van eigenaar vielen.
BMW 6-serie GT
De BMW 6-serie GT blijft een fantastische auto. Maar ja, smaken verschillen. Gelukkig dat één consument ook van goede smaak getuigt en een spiksplinternieuw exemplaar in de garage heeft mogen parkeren.
Torres
SsangYong, tegenwoordig bekend als KGM, probeert nog steeds voet aan de grond te krijgen. Slechts één Torres heeft dit jaar een Nederlands kenteken gekregen. Is dit slechts een mooi begin? We zullen zien.
Lexus LS
De Lexus LS is een toplimousine en toplimousines zijn nu eenmaal geen volumemodellen.
Fiat Tipo
Misschien dat dit model ooit nog een keer cult zal worden. In elk geval die van de lichting 2024, waar er tot nu toe maar een van in Nederland rondrijdt.
Subaru XV
Wat een stoere SUV, maar deze heeft plaatsgemaakt voor de Crosstrek. De XV zal altijd een speciaal plekje in ons hart hebben. Zelfs als dat plekje erg klein is.
Nissan Micra
De Nissan Micra, ooit auto van het jaar in 1992, heeft het vijf generaties uitgehouden. Maar nu hapt dit model toch echt naar de laatste adem. Er is er nog eentje van verkocht.
Audi TT
Ah, de Audi TT. Wat was iedereen blij en opgewonden toen deze werd geintroduceerd. Prestaties en design werden als ongekend betiteld. Nu hebben ze de allerlaatste TT voor Nederland van de band gerold. Hulde aan de held die de TT-geschiedenis levend houdt!
Ford Mustang
Ford Mustang is zo’n icoon, dat heeft geen nadere introductie behoeft. Maar helaas, BPM killed deze star. Maar een één Mustang-liefhebber bleek zulke diepe zakken te hebben, dat deze icoon toch dit jaar nog bestaansrecht heeft in Nederland.
Bron: Autoweek